Programmeren
Programmeren
Programmeren
  • Home
  • Beroepsmodule
    • Lesprogramma
      • Starten met programmeren
        • Binaire code
        • CodeWise
      • Website maken
        • Jouwweb
      • Apparaten besturen
        • Ozobot
      • Programmeren met blokken
        • Code Studio
        • Scratch
      • Apparaten bouwen
        • micro:bit
        • mBot
        • Lego Mindstorms
      • Programmeren in code
        • Webtinq
        • Code Combat
        • Sonic Pi
    • Docentenhandleiding
      • Starten met programmeren
      • Website maken
      • Apparaten besturen
      • Programmeren met blokken
      • Apparaten bouwen
      • Programmeren in code
  • keuzevak robotica
    • Lesprogramma
      • Website maken
        • Jouwweb
      • 2.1.1
        • Leerdoel 2.1.1.1 en 2.1.1.2
        • Leerdoel 2.1.1.1 en 2.1.1.2
          • Kunnen robots mensen vervangen?
          • auto industrie
          • opslag en transport
          • landbouw
        • Leerdoel 2.1.1.3
        • Leerdoel 2.1.2.1
        • Leerdoel 2.1.2.2
        • Leerdoel 2.1.2.3
        • Leerdoel 2.1.2.4
      • 2.2.1
        • Leerdoel 2.2.1.1 en 2.2.1.2
        • Leerdoel 2.2.1.3 en 2.2.1.4
      • 2.3.1
        • Leerdoel 2.3.1.1
        • Leerdoelen 2.3.1.2 en 2.3.1.3
        • leerdoelen 2.3.1.4 en 2.3.1.5
      • 2.3.7
        • leerdoelen 2.3.7.1 ; 2.3.7.2 ; 2.3.7.3 en 2.3.7.4
        • leerdoelen 2.3.8.1 en 2.3.8.2
      • Schakelingen maken
      • eindopdracht
        • robotica
        • domotica
    • Docentenhandleiding
      • Leerdoelen zoals in lesprogramma met uitwerkingen
        • Leerdoel 2.3.1.1
      • Vakinhoudelijke voorbeelduitwerking keuzevak
    • Webtinq

Maak jouw eigen website met JouwWeb

© 2018 - 2025 Programmeren
Powered by JouwWeb